Nu kommer alla bli chockade..:|


Vet ni vad jag saknar..?
SKOLAN
lite pinsamt men det är sant.. Alla mina vänner går i skolan nu på vardagarna okej nästan alla iaf dom jag umgås med, och när dom är i skolan vad ska jag göra då? Finns inget att göra mer än att bli socialthandikappad. Min "rektor" kan vi kalla henne smsade mig idag och skrev Vi måste prata. Ring eller smsa när du kan prata. Så ska smsa henne imon så får hon ringa upp mig, dock har halva min klass blivit avstängda. Men min zigenare har börjat i våran klass igen så hur kul skulle det inte vara jag och jonna fuckar upp hela våran klass i år igen:D
det statsar vi på, nej men alla i min klass saknar dom alla dom e så roliga ååh har varit avstängd nu i nästan 2 månader från skolan fan fan fan. Men det e så jävla soft i våran klass jag har ju berättat innan vi är 1 klass i en stor lokal med kök o allt vi är 12 st men alla e typ avstängda så nu är det bara 5 st som går där men ändå skit soft? No rouls typ men det ska jag inte berätta här:P Så nu ska jag försöka få komma tillbaka till skolan, i need my skola för att inte bli socialthandikappad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0