O.M.G O.M.G O.M.G



Hej bloggen förlåt om jag inte uppdaterade mer igår men mitt internet slutade funka o jag fick damp :D
Och vet ni vad ? Idag när ja skulle logga in på blogg.se så va det fel lösenord någon hade bytt det men inte tagit bort min blogg så bad om nytt lösenord och fick det så fuck you sucker så lätt får ni inte ner mig från toppen ;)
Idag :
Möte angående min opration
(missade det förlåt)
Hemligt möte ;) Men vet inte vilken tid än.. Väntar på svar om tid !
träffa underbara kompisar
Åka med mamma och syster o bror o köpa ny data till min syster :O AVENSJUK !

Vill ni veta en sak ? Jag gillar inte Carola Häggkvist men hon har 1 låt jag alltid älskat,
lite töntigt men ändå texten är så jävla fin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0