RIP MSN :(


E skit ledsen typ, min msn funkar verkligen inte.. Det står i typ 20 min att den håller på att logga in men den loggas aldrig in sen står det en sak att det e fel med grund saken något försökte avinstallera och göra allt man kan men inget funkar.. E fan beroende av msn ju.. Hur ska jag överleva nu utan min andra kärlek ?:( Vet ni hur man får detta och funka och vad som e fel så kontakta mig !
Vill ni veta vad jag får vara inloggad i nu....:|
'
Ebuddy och vet ni hur mycket det suger kuk eller? ussha o fyofan hatar det ! Funderade på att foramatera om min data men kan inte det har för mycket saker i datan som jag inte vill förlora o sånt, ska be mammas kille fixa det nästa gång han e här han kan allt om datorer.. Det e synd att min pojkvän sitter inne han kan med allt sånt jävla data nördar e alla hahahaha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0