sängen


Ligger i sängen och kollar på den filmen som går på kanal 3 glömmer alltid vad den heter.. Aja snackade nyss i lur med jonna om iron och såna saker sen snackade vi om lite annat privat stuff you know ;) Asså shit det är långa reklamer känns som om det e mer reklam än film man kollar på. Hihi satt nyss och smsade med sahit hahaa fuck så mycket jag älskar den killen han e sååå rolig kolla vad vi skrev :

Sahit - Haha vrf inte du vet att jag alltid e på din bög haha
men ska försöka sova nu måste vakna tidigt gumman puss godnatt (K) ♥

Jag -
Haha du är min bög  :) är inte bög haha
ja men man måste ändå alltid fråga  :P haha aah godnatt älsk ♥


haha sahit är alltid kulkul
iaf ska fortsätta kolla film nu uppdaterar i nästa reklam !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0