Senaste dagarna

Har ju tvärr inte kunnat uppdatera nu dom senaste dagarna eller aah sen i onsdags natt iaf nu ska jag berätta allt som hänt.

Torsdags: åkte till Linköping med min syster olivia, min mormor och min lillebror noel så åkte vi till Busfabriken i linköping.. Vilket va skit tråkigt tyckte jag men inte min lillebror som lekte där och så. Efter det åkte vi till Universitetet där mamma va på kurs som låg på andra sidan stan och det va ju lite små kul att hitta dit hahaha så stort det va där O.M.G fan .. Flera km stort universitet dt va katastrof förfan, sen när mamma slutade så åkte vi till hotellet checkade in sen stack vi ut på stan först gick vi domkyckan och det va tråkigt hahaha tills det kom en skylt där inne där det stod : Tänd ett ljus för någon du känner och be och hoppas att den kommer ur sitt drogmissbruk. något i den stilen stod det kommer inte ihåg exakt iaf efter olivia läst lappen så kollade hon på mig och ooogooddaaamn vad vi skratta fyfan helt kaos sen jag ba : vrf kolla du på mig efter du läste den hahahaha. asså ni skulle varit där iaf sen drog vi till stan o skulle äta fin middag och ja o min syster dampade på mamma för mamma sa att vi skulle äta burger king så jag tog hotell nycklarna och gick till hotellet eller ja försökte hitta dit gick fel hahah jag va typ lost in Linköping. Sen åt vi bufe på hotellet och mitt o olivias ord va ät så mycket ni kan de e bufe. HAHAHAHAA, sen låg vi hela natten och kollade tv myspys :)

Fredagen: Först käkade vi frukost bufe, mamma, mormor och min lillebror käkade innan oss så bara jag och min syster som käkade o fifan vi satt länge hon hämtade mat typ 6 gånger jag ba :O hur kan en sån liten kropp kunna äta så mycket? Sen efte frukostn och efter vi checkat ut åkte vi till ChokladFabriken och köpte choklad och allt sen hämtade vi mamma sen åkte vi hem. När jag kom ut stack jag och jonna o träffade Sahit och Hassan va med dom på kberg sen drog vi till stan o sa hejdå till dom sen drog jag o jonna hem till mig och sov där vi somnade halv 12 haha skit trötta va vi..

Lördag: va ensam hemma med jonna mamma va på någon stor fest i onsala med hennes pojkvän plus min lillebror sov hos mormor och morfar och min syster va ute. sen på kvällen träffade vi Dino & Blerim och va med dom hela natten och kvällen, skit kul va det. En viss millah blev lite för full och jaa m vad sa man säg haha katastrof. Sen hände massa mer sker men det tänker jag inte berätta för det är för personligt tihiD

Söndag: jonna stack hem till sin farfar o farmor vid 10 tiden så gick jag o la mig sov till kl 3 sen nu är skit trött har varit helt död hela dagen har skit ont i min nacke och halv o käke har sovit helt dåligt. Vet ni vad jag märkte igår kväll då? att jag hade fått ett sugmärke på halsen hahahahahaaaaaa sexigt.Iaf just nu kollar jag film på tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0