Skandal Queen







Vem är årets SKANDAL DROTTNING?
Jo det är jag rakt av, vem älskar drama mer än mig ? Ingen, ingen älskar heller skandaler mer än mig. Im the queen of that när jag tycker allt e för lungt och tråkigt drar jag alltid igång med drama som leder till en skandal och gör saker. Vart jag än går vet folk att jag har varit där för det blir alltid drama drama drama hela tiden and i love it, så mycket märksamhet millah loves to be in the spotlight. Är det inget skandalalöst jag gör så är det skandal bilder mohaha. Vad är jag mer drottning över? Kaxigheten och proveserandet, det är så kul it's my fucking life. Ett litet fel och jag börjar provesera personen/personerna och hänger ut dom i min blogg, det är kanske synd om dom men vem bryr sig? Verkligen inte jag iaf! Något jag vet ni älskar är mina skandal helger då jag festar för mycket och mycket händer och det blir massa gosip about it ;)
Det gör mig bara känd så klagar inte ? Men håll er bara till sanningen och vänd inte på mina historier, för om ni gör det vet ni vad som händer då? Ja man blir uthängd i bloggen hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0