Sorlig men vacker stund


När vi va i domkyrkan i Linköping så tände vi ett ljus för de personer vi saknat som gått bort genom åren. Det är sjukt hur hårt något sånt kan slå en i hjärtat när man väl är där och tänder ljus och verkligen börjar sakna dom som har gått bort..

Tänk att ett så litet ljus kan göra så mycket med ens tankar och minnen på insidan i hjärtat ? Det är sjukt eller hur? Jag hoppas och ber att alla jag förlorat har det bättre på andra sidan, dom betyder fortfarande otroligt mycket för mig. Jag önskar verkligen att jag fick träffa min farfar en sista gång jag vet att han kunde hjälpt mig med så mycket han hade kunnat ändra så mycket. Det är samma med Sami hade gjort vad som helst för att få träffa han igen bara en sista gång, dessa är de två personer jag saknar mer än något annat som tyvärr inte finns kvar här längre utan lever där uppe bland änglarna. Rest In Peace ♥

Mariah Carey - Bye Bye

This is for my peoples who just lost somebody
Your best friend, your baby, your man, or your lady
Put your hand way up high
We will never say bye (no, no, no)
Mamas, daddies, sisters, brothers, friends and cousins
This is for my peoples who lost their grandmothers
Lift your head to the sky 'cause we will never say bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0