sovit ? eh ne.

Har sovit skit dåligt inatt, har vaknat typ 3 gånger varje timma. Sen mitt i natten va jag tvungen att hämta hostmedecin till min lillebror och vatten och sånt, sen när han vaknade vid 8 gick han upp, sen kom han in var 5 min och frågade millah när ska du gå upp hela tiden i 3 timmar till slut jag ba laak fuck d ska gå upp nu. Så har inte sovit ett skit inatt :/ Har nog varit för jag varit skit orolig för mormor med, igår hade hon bara drop nu har dom lagt massa slangar och skit :( Ska dit sen mellan 2 och 6 det e då det e besöks tid, ska dit med mamma o min syster eller så åker jag dit med en kompis. Måste ju åka o hälsa på henne o köpa med blommor vafan. Väntar på att mamma ska komma o hämta mig o noel, hon åker från göteborg typ nu så hon e nog här eeh aah om kanske 1 timma men ska dra mig nu ska ut o röka en cigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0