Svar på tal (IGOR )




En tjej/kille ? Som komenterar massa taskiga saker om jonna till henne och inte vågar skriva sitt riktiga namn plus kränker blattar o säger att afghaner o zigenare tar pengar från soc hela tiden och massa mer.

Sv:
Jag är så jävla trött på den personen som spelar över o kommer med hot att den personen o dens kompisar ska slå sönder jonna o kallar henne tjock och gud vet bara vad det är dom säger. Men det roliga är att personen kan ha så mycket luft genom komentarer på ens blogg men vågar verkligen inte skriva ut sitt riktiga namn hur patetisk får man egentligen vara ? Din jävla äckliga fucking horunge tror du jonna är rädd för dig/er ? Eeh ne det är hon inte, det är bara tomma hot om du nu verkligen är så "tuff" som du leker så hade du vågat säga ditt namn och det har jag skrivit i min blogg innan och i jonnas blogg men tydligen vågar du inte det. Asså du klagar på hennes utseende, själv då tror jag inte att du är så jävla vacker eftersom du inte vågar säga vem du e . hahah hur ful är du egentligen ? En fetto gris som rullar runt i haparanda med 400 dubbel hackar o leker "tuff" undra hur många som egentligen skrattar åt dig HAHAHA. Jag säger en sista gång åt dig/er den äckla personen som komenterar håll din käft stängd o skriv inget igen vill inte se en ända komentar. Om jag gör det SKYLL DIG SJÄLV du kommer få ta koncekvenser av vad du gör och det blir inte kul ! Jävla fucking rasist smuts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0