Svar på tal (Om komentarer)


Hej Millah! Jag undrar varför du inte accepterar alla dina komentarer som du får på din blogg? Ser ingen anledning till varför du inte skulle vilja acceptera? Kan du snälla svara vill verkligen veta.
Mvh en trogen läsare

Sv: Nu är det såhär att jag får massa komentarer varje dag ska ej utala mig om hur många men det är många, jag accepterar bara vissa av mina vänner som komenterar inte såna okända, kanske accepterar högst 1 komentar på 6 dagar. Och varför jag inte vill acceptera? Det finns inget varför jag bara vill inte, inte för att folk komenterar något taskigt för det gör dom verkligen inte men vill ändå inte att folk ska se. Folk håller på mycket när man har många läsare och därför håller jag det hemligt för ingen ska få veta hur mycket läsare jag har per dag/vecka och det är därför jag har valt att inte finnas med på bloggportalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0