Till Flygresan


När jag och jonna ska åka bort nu den 16onde December till *hemlig plats* så ska jag ha med största väskan som på bilden eftersom vi kommer vara borta 3 veckor så måste jag packa med halva min garderod.
Här kommer min "lilla packnings lista" till det som jag ska ha i resväskan, sen kommer lista på handbagaget med hahaha :D
Mjukisbyxor minst 5 par
Massa par leggings & Thights
Jenas 3 par
Massa tjocktröjor (för det e kallt där..?)
Linnen 10000 par typ?
Vanliga långarmade tröjor typ 7 par
exktra jacka
Skor (klackskor&reebook skor)
underklädder (string,bh) massa par av det
Min bärbara data :)
Tandborste och tandkräm

hahah hur fan ska allt det komma plats i en stor väska..? Kommer behöva typ 4 väskor kommer säkert packa mer mer saker än bara det är alltid sån.

Haha nu kommer vi till det roliga mitt handbagage det jag kommer ha med mig på flygplanet ojoj låång lista
Smink
Ipod/ipod laddare
Mobil laddare
Ciggaretter
Halsduk (varm som fan)
VANTAR !!!! (annars kommer jag frysa ihjäl)
Mössa
Tuggumi (får verkligen inte glömma det)
Plånbok med skit mycket pengar i :D Och flygbiljetterna och pass o det !

Kommer inte på något mer för tillfället men det dyker säkert upp samma saker men bara hur ska allt det få plats i min handväska? oj oj oj nu har millaha problem igen:P Justde har redan valt ut min outfit jag ska ha när vi ska resa :) Just de ni kanske tänker varför ska hon ha så mycket vinter klädder med sig? Jo det e för att jag klarar knappt 8 minus och dit vi ska kan det vara 30 minus jag menar oodaaamn millaha kommer dö jag e van vid värme dumma kalla sverige, så dagen vi reser hem igen kommer millah tina upp efter att ha varit en isbit i 3 veckor hihi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0