Till Pappa

Nu ska jag skriva något som är till min pappa, jag vet att hans fru brukar läsa min blogg så hoppas verkligen han ser detta.

Pappa jag vet att jag gjort många misstag i mitt liv många saker som sårat dig och hela våran släkt och familj. Jag försöker ändra mig men det är svårt, jag försöker varje dag. Jag saknar dig pappa jag saknar alla roliga stunder vi haft tillsammans kommer du ihåg när jag typ bröt min fot och vi va på sjukhuset och vi hade rullstols race kommer du ihåg hur kul vi hade ? Och den gången vi skulle åka o hyra film och en jordin sparks låt kom på radion där dom sjunger eh hey typ i början av låten och du sjöng med och tillslut skrek ut heey hahah så mycket jag skrattade det finns så många minnen jag har med dig och som jag saknar. Och för varje dag som går känner jag hur jag allt mer och mer förlorar dig eftersom jag inte bor hos dig längre och vi nästan verkligen aldrig snackar.. Jag behöver verkligen dig i mitt liv pappa, jag behöver träffa dig ja behövr att du ska skrika på mig när ja gör något fel jag behöver dig att finnas där när jag e både glad och ledsen. Det känns verkligen som att med åren kommer jag förlora dig helt att du bara kommer bli ett minne och jag vill inte att det ska bli så. Du har ingen anning om hur ofta jag tänker på dig och saknar dig, vart försvann allt ? Hur mycket fel har jag gjort egentligen..? Jag kan inte förstå hur mycket jag än vill varför allt genom mina tonårs år har blivit som det blivit, önskar jag kunde spola tillbaka tiden och ändra på allt. Eller är det kanske försent att försöka ändra på allt? jag har så mycket problem jag kämpar med varje dag, saker jag försöker ändra men det känns som om varje gång jag börjar komma bort från alla problem händer något och jag faller tillbaka in i allt igen.. Okej jag har skrikit åt dig och sakt allt taskigt jag kunnat men du är min pappa du borde veta att allt taskigt jag sagt att jag egentligen inte menar det utan att jag verkligen älskar dig egetnligen pappa även omjag inte har visat det på länge utan bara visat den personen jag valt att vara med attetyden och söka mig till problem och såra personer. Men det finns också stunder genom alla åren som du verkligen krossat mitt hjärta dagar då jag har legat hemma och gråtit det finns till och med stunder när jag började tvivla på om du ens älskar mig din egna dotter. Och ibland blev jag rädd för jag såg inget som bevisade mig att du ens ville ha mig som dotter. Förlåt pappa jag menar det, förlåt jag älskar dig och jag vill inte förlora dig men det känns redan som jag gjort det.. =/

Frida - Brevet Till Pappa
Lyssna på låten har försökt få tag på dig i 4 år och äntligen har jag fått tag i den ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0