Tillbaka till jonna



Eftersom jonna skrev en text om mig är det la min tur att skriva tillbaka ?;)

Jonna become a svikare ! Först flyttade hon ner hit för ett år sen vi blev skit nära vänner
sen flyttade zigenaren upp till Haparanda igen och millah blev ledsen ..:( Sen flyttade apan tillbaka hit
efter 1 år asså nu för någon månad sen så då slutade millah kalla jonna svikare :) hahah

Nej men seriöst jonna är en person som jag verkligen kan lita på
så mycket vi varit med om på så kort tid men ändå klarat oss egenom det
bevis på hög vänskap ?;) FUCK YEAH ! Som jonna skrev allt i hennes text om mig

Gumman mycket av dom onda sakerna stämmer in på dig med, daaamn humörsvägningar
gånger 1000..? Blir fan rädd för henne när hon blir arg som i bussen när jag verkligen inte
hörde va hon sa o sen skrek ut det, de ända jag hade till svar va IIIIH sen gled ner i stolen o
ville ta självmord FARHANG schlaf shalaff hahahah.

Jonna har också en personlighet av guld jag vet att hon alltid kommer ställa upp för mig
hon har hjälpt mig genom problem som jag vet ingenannan hade gjort och det är jag henne
evigt tacksam för. DU är en fin person överhuvud tagen, folk dömer dig också när dom inte känner dig

Dom ser hon där kaxiga zigenaren med stora attetyd problem dom ser inte den snälla tjejen som finns
bakom all "kaxighet". Gumman alla problem du haft med killar på sista tiden, du vet jag alltid kommer vara
där för dig, när du vill skrika gråta skratta i will allways be there. Allt som hänt med dom killarna eller aa just
mr x 1 och mr x 2 vem har funntis där 24/7 för dig ? Jag ! Ingen annan, jag har varit med dig jag har sett allt
hört allt vet allt if u know what i mean. Men gumman snälla gör inte om samma misstag vi har lärt oss nu efter
2 misstag eller hur ? Lek med hjärtat, sätt aldrig in ditt hjärta på spel igen gumman det blir bara krossat.

Allt med den gravidateten vem ville döda han killen och vem sa att hon skulle ställa upp i vått och tort för
att hjälpa dig med barnet ? Eh jag ingen annan okej andra sa att dom skulle hjälpa till men det är inte på
samma sätt du förstår hur jag menar jonna.

Något jag älskar med jonna är hennes självförtroende så många gånger jag skrattar åt henne
när hon kommer fram med hennes självförtroende som är dödligt stor och kul ibland hon e typ såhär
im hot VAD SKA DU GÖRA hahaha nej men helt underbar skön e den tjejen

det finns så mycket jag kan säga om henne men som sagt det skulle ta mer än ett a4 pappaer ;)
hoppas jag har fått med det mesta vill ju inte att för många ska säga
vem e hon där jonna alla pratar om ? hahahaha u know what i mean bitch <3

Den går egentligen jag e tjock du e ful jag kan banta vad kan du ? Men när det kommer till jonnas
självförtroende blir den såhär Jag e snygg du e ful jag kan bli sexigare vad kan du ? hahaha
sviiier den blir så walla brush !

Som du skrev i din text och som jag sa till dig vi pressar på alla gränser vi vet när vi går över gränsen
men så blir det när vi lever Kberg Deluxe liv för fan, och jonna tack för att du alltid stöttat mig när det
kommer till allt som hänt med min pojkvän hur mycket du än hatar han så har du alltid stått på min sida.
Jag vet texten blev lite lame dåra men så blir det för jag e stressad HAAAAAAAAAAAJDE ? okej hajde..
hahah jonna du fattar ;D FATTARUUU?

we ride togheter and we die togheter bror
Kompis 2000 dårååå
Taikon La Familja <3
I love u sweet hunipie

PS, det med att jag va satans attetyd o det jonna skrev egentligen hela texten om sig själv men skyllde ifrån sig den på mig jävligt snällt .. :( Buhu hahahahhaa nu tänker jag kalla MR X på dig haha ;D sikta mot stjärnorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0