Ullared idag ;D


idag kl 16.00 kommer mamma och hämtar mig sen ska vi åka o hämta min kusin och syster sen åker vi till mormor där ska vi byta bil och åka med mormors bil till ullared för att shoppa. WEEEIIII :D Asså det e alltid kul att åka till ullared just dom personerna vi ska åka vi har alltid skit kul i bilen dit, sen när vi e där och när vi ska hem :) Kommer ta bilder från ullared denna gången med förra gången bjöd jag på bilder på min kusin o syster som posade och massa annat aja detta ska köpas idag iaf:
Smink (rouge,maskara,puder,brunkräm,Kajal)
Pälsjacka / pälsväst (inte äkta päls)
Nya klackskor
Tröjor
Byxor
Brett skärp som man har under brösten
Skinväska
Smyken (halsband,armband,Diadem)
Hårfärg (svart)
Ny Plattång (rosa)

hihi och gissa vem som betalar allt ?:) Mamma och mormor, förlåt det e mycket jag vill ha men jag har mina saker jag behöver. Waaaaj har försökt få tag i min kusin linus hela dagen nu svarade han hihi o han ska med yeees :D Nu kommer det bli kulkulkul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0