upptagen som fan

Sorry om jag inte uppdaterar men e upptagen har varit det nu i 3 timmar har kollat på Gudfadern 1, ska kolla gudfadern 2 & 3 nu och varje film är 3 timmar så är ungefär klar vid ahm.. 4/halv 5 tiden inatt haha ;D
Italjenska maffian slår allt fan ;) Såna sexbombar dom är grr.

Omslaget på Gudfadern 1



Omslaget på gudfadern 2
såååhet omgomg



Omslaget på gudfadern 3



OMG säger jag bara så jävla sexig han är "Michael Corleone" mh mh mh millahs want him


Okej har sett 1an och 2an för många år sen men har bara svaga minnen av dom två filmerna orkade aldrig kolla trejde den gången vi hade boxen hemma. Så har laddat ner alla filmer o ska kolla dom alla nu, dom flesta minnena jag har från första filmen kommer jag ihåg för hela förra och för förra sommaren spelade jag gudfadern på playstation när vi bodde i Halmstad, dooog för det va värsta grym :O Nej men seriöst va skit grym kunde allt in och ut på det.
 jag skulle vilja ha en kille som är största maffia bossen med pengarna och med fetaste back up. Speciellt Italjenare dom är sexiga och självaste "maffia" grejer kommer därifrån, en vacker dag säger jag bara :) Det är något jag alltid velat ha sen jag va typ 11 ? Så står fast vid det och det kanske ni märker på mitt val av pojkvänner det kanske låter sjukt men jag vill min kille ska vara exakt som Don Corleone ;D


Kommentarer
Postat av: Anna

Tjena Millah

Jonnas Anna från Happis här, lite film tips. Såg att du gillar Gudfadern, jag älskar dom filmerna. Dom är så jävla bra. Men det är Al Pachino som gör det, har du sett Djävulens advokat och en Kvinnas doft? Det är oxå med honom, dom är oxå skit bra.

Ha det bra och skönt att du finns för Jonna

2009-11-24 @ 09:30:43
URL: http://wiccans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0