Väntar på något jag e beroende av ;)

nu när jag va på neder våningen och plockade ut och in disken i diskmaskinen som mamma tvingade mig att göra, så kom mamma hem och jag frågade om hon hade köpt cigg o hon sa nej ska åka o handla nu köpter i affären saken är tjatat på henne att hon skulle köpa med cigg till mig hela förmiddagen i telefon ringde hennes jobb bombade hennes mobil tihi (A) Mamma blev arg för hon lägger ut minst 400 kr varje månad på cigg till mig woops.. Sorry mamma ! Iaf det roliga va när mamma kom hem o ja fick veta att hon inte hade köpt cigg än blev jag sur och mamma sa

Mamma - Du får sluta röka, och bara fest röka
Jag - Viiist som du vill ska festa varje dag nu men det kommer bli dyrt för dig mamma för då måste du betala min sprit OCH ciggaretter !
Mamma - *suuck*

iaf nu är mamma o handlar muuums och köper mina ciggaretter så snart är min riddare i nöden här hahahaha, e fan för beroende av cigg igår hade jag inga cigg rökte 1 cigg på hela dagen och idag har inte rökt någon iheller
=( tycker fan synd om mig själv nu. Det roliga med mig är att jag röker vissa cigg period vis, hela sommaren rökte jag Corner Mentol fram till agusti sen började jag röka Corner Röda sen nu har det gått över till LM Röda 100(extra långa)

Utlänska LM i bilden !


Här är dom svenska LM eller hur man nu ska säga de LM som säljs  affärerna mest, dom utlänska lm om man vill köpa dom gå till en "blattekiosk" finns också i vissa affärer lika goda båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0