veckan som varit

har ju tyvärr inte uppdaterat så bra den senaste veckan för jag varit så upptagen, men nu ska jag berätta vad jag gjort :)

Fredagen: Va hemma hos mig ja o jonna o badade i min jacussi sen firade min o min älsklings 2 års dag jag och några kompisar tex sahit och emma:) Tack för en underbar kväll, först va vi ute i kberg o softade sen började då jag dricka o dricka o dricka va typ på ledsamt humör eftersom min älskling inte va där så drack mig full som fan. Och tack jonna som tog hand om mig och va nykter ?:O iaf sen stack vi till stan så sa vi hejdå till dom vi va med så träffade vi Basir och hans två kompisar dom kommer från värnesborg :P Så vi va med dom en stund sen åkte ja o jonna hem till mig o sov hos mig. Sov o sov ingen av oss kunde sova :S jag vaknade 3 va vaken till halv 5 typ kunde inte sova försökte hålla jonna vaken men det gick inte så bra.

Lördagen: så va jag hemma sen åkte jonna hem sen bröt helvetet ut hemma mellan mig och min syster ooogooddamn vad vi bråkade asså det va katastrof :s så mycket bråk vi hade vi skrek grät allt allt allt sen efter vi hållt på i någon timma och bråkat löste vi allt och satte oss o kollade på tv tsm sen åkte jag till mormor för min moster och kusin va där så sov jag där.

Söndagen: åkte till jonna va där i typ 30 min sen kom mamma o hämtade mig när hon kom från hennes kille i göteborg så åkte vi till mormor jag mamma och olivia så va vi där o åt o firade fars dag men morfar va inte hemma utan han jobbade :P Sen åkte mamma o olivia hem så sov jag där orkade inte åka hem mormor har typ 20000 kanaler och det gick bra filmer på tven som jag ville se och vi hade inte kanalerna hemma så stannade där.

Måndag: åkte in till stan mötte upp jonna sen stack vi till elinsdal (bup för barn) får egentligen inte gå där, men har haft kontakt med dom innan o så så åkte dit o hade möte med min sjuksköterska det tog typ 1 timma hon berättade om oprationen jag skulle göra eftersom hon har gjort en likadan så berättade hon att vi ska höja dosen på min tabletter wiiie ;D Så tipsade hon mig om vad jag o mamma kunde göra för att pusha på oprationen o få gå före i kön o skit så det ska ja o mamma göra nu :) Sen efter mötet åkte ja o jonna hem till mig fixade oss sen till Kberg och träffa Sahit och Tony o softa lite o så sen stack tony så satt vi med sahit o hade kul softa o sånt men fuck vad alla frös hahaha så kallt det va ute våra hönder va helt röd vita typ frysta till is det blåste som fan o skit. Jag kunde knappt ens tända en cigg för jag frös så mycket kunde inte smsa ingenting, sen drog vi till bussen o sa hejdå till sahit så åkte ja o jonna till stan o guess what ? vi missade våra bussar hem så vi fick vänta i stan i 20 min buhuu :( det va kallllllllt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0