Dödligt igår


Igår:
efter skolan drog jag min kusin linus och jonna till H-borgs pizzeria och käkade sen åkte dom till kberg och jag stannade kvar på h-borg och gick hem till min pappa. Sen senare på eftermiddagen firade vi min lillebror som bev 7 år gamal. Sen stack jag till kberg och träffade jonna sen efter vi varit hemma hos dom drog vi ut i kberg och va med sahit, adis och rahim skit kul såna cpbarn haha iaf vi va med dom i någon timma sen kickade ja och jonna ner till stan. Och dääär blev det kaos, jag hotade en sån tjej med massa saker ska inte säga vad och åt vem pga av att man vet aldrig vem som läser detta o det kan bli illa iaf sen vid 00.00 drog jag jonna och amanda (min halv kusin) hem jonna hoppade av vid kberg och vi vid hborg amanda bor ju granne med mig såklart haha. aah det va typ gårdagen ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0