duschat


Ja så va man då ny duschad och fräsh :) Ligger i sängen nu tänkte blogga en stund sen blir det väl att kolla någon film tror det bli BodyGuard LOVE IT ! Älskar den filmen med Whitney Houston, älskar alla hennes låtar i filmen speciellt en låt har så jävla många minnen till låten både lyckliga minnen och olyckliga minnen.. Typ som största saknaden =/

Whitney Houston - I wanna run to you


iaf tillbaka till inlägget nu, det jobbiga inatt kommer vara att kl 04.00 ska mamma väcka mig för hon åker då och då måste jag gå upp och lägga mig i mammas säng och sova där med min lillebror. Hur fan ska jag vakna kl 4 ..? kommer typ börja dampa isönder mig så säger förlåt redan nu till mamma xD Sen kommer min lillebror vakna redan vid 7 tiden som alltid och då kommer han kolla tv och jag kommer inte kunna sova när han har på tvn högt så kommer gå upp då sen kl 11 åker vi till linköping :) Weeeii jag, min syster, bror och mormor sen ska vi träffa mamma där uppe eftersom hon åker redan kl 4 på morgonen för hennes sån sak hon ska på där uppe börjar mycket tidagare. Men så klart ska vi bo på lyxhotell inget om saken liksom. Finns till och med dvddata i bilen mohaha ritch bitch ffs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0