Film time


Har precis laddat ner Dakota Skye, denisa tipsade mig om filmen och den verkar vara skit bra.
Har kollat upp lite om den på internet och många säger den är bättre än twiligt, men det jag vet att denna filmen handlar om är:
Hon tjejen är tsm med en kille och hon har övernaturliga krafter hon kan läsa folks tankar, sen blir hon kär i hennes killes kompis tror jag det va? förstod inte riktigt hur denisa förklarade allt helt snurrigt lät det men berättar sen vad filmen handlar om efter att jag kollat på den :)

För att en film kväll ska vara perfekt behövs detta :

En flaska Fanta
En chipspåse


såklart har jag båda :) Så nu är filmkvällen perfekto ! Ska sätta datan på bordet brevid min säng sen ligga under täcket helt varm med mitt gottgott och kolla på filmen :) hahah såklart man måste mysa till när man e själv med. Vi hörs om en och en halv timma något sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0