framtiden


Undrar inte ni hur era liv kommer se ut i framtiden ? Vem när är gifta med, vart ni bor, vad ni jobbar med m.m
Egentligen vill jag inte veta något av min framtid förutom hur det kommer bli mellan mig och min älskling, kommer vi verkligen vara tsm föralltid? Om det tar slut mellan oss vad händer då? jag önskar verkligen jag kunde veta sånt.. =/ Jag har varit hos en riktig spåtant i sommras hon sa till mig,

ni kommer vara tsm livet ut men dom 2 närmsta åren kommer vara svåra för er men ni kommer klara er egenom det, men du kommer få göra ett stort val i ditt liv inom 2 år, ett val som du inte får välja fel, väljer du fel får du ditt hjärta krossat föralltid och aldrig mer kommer träffa din pojkvän du kommer krossa hans också. Det kommer bli både din och hans död.

Liksom och det gör mig rädd hur viste hon 2 år? min kille hade inte åkt in när jag va där :S Det va så mycket mer hon sa om mitt liv och han som det är omöjligt egentilgen för henne att veta .. Det gjorde mig rädd när hon sa det med valet, liksom om det verkligen är så vad kan det då vara..? Jag tror på allt hon sa då, nu men innan trodde jag inte på henne trodde alltva skitsnack men just att hon vet 2 år och vad jag och han har haft för problem e sick:O Asså det med död e fan grovt men tar allt med en nypa salt vafan.. Man vet aldrig hur mycket såna kan ljuga men det fanns så mycket mer hon sa som stämde in perfekt .. så vi får la se..
Något hon sa till mig direkt när jag kom in i rummet och satte mig ner va,
att hon såg i mina ögon att jag kommer må dåligt en lång tid framöver och det va med sant började må dåligt när min babybooi åkte in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0