gårdagen

Detta hände igår :)

Min
älskade ziggenare Jonna kom hem till mig vid 4 tiden på eftermiddagen så va vi här tog lite kort, snackade skit sminkade oss sen käkade vi middag med mamma och min lillebror mysmys.
Här kommer bilder som vi tog hemma hos mig :)

hahaha va oseriös med luggen hade inget att göra så satte min lugg så
Grr baby jonna sån sexig:D


hahah


Jag och jonna :) fin vänskap dårå


Älskar daj bror <3 HAHA


Som vi alltid sagt, inget kan stoppa våran vänskap



we ride togheter, we die togheter badgirls forlife.
Kompis 2000 dårå.
Jag älskar dig jonna WALLA !
haha ♥


sen efter vi hade ätit så bad jag Nasim komma och hämta mig, han kom o hämta upp oss så åkte vi o köpte cigg, det va skit kul att få träffa han, sen körde han oss till Kristineberg. Så mötte vi upp Sahit och Adis vid skolan så satt vi där en stund och snackade o hade kul, haha det va ändå fattigt först satt vi bakom skolan sen framför sen bakom igen sen på lekplatsen på Sparfältsgatan (en gata på Kristineberg) . Ni kanske vill se hur dom ser ut föresten?


sahit


adis


sen skulle nasim komma men dom stack innan, det så jag träffade nasim själv sorry sahit för att jag glömde att ringa haha :D sen när jag kom hem tog jag kort med HAHAH luffigt eller vad:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0