Grattis Mamma ♥




Grattis min älskade mamma på 39 årsdagen ♥
Du är bäst,kommer alltid älska dig mest i hela världen.
Jag fattar inte hur du har orkat stå ut med mig genom åren genom alla problem jag haft, men i slut ändan har det alltid varit du som har brytt dig hur mycket än det har knäckt dig. Kan verkligen berätta allt till dig du är som en bästevän för mig mami. Skulle döda för din skull och det vet du om vad som än händer kommer jag alltid finnas vid din sida . Hoppas du får bästa födelsedagen, såklart har jag köpt den present till mamma som hon önskade sig mest haha :D Dock fyllde mamma år igår men vi ska fira henne och hennes bästevän anna idag :)
JAG ÄLSKAR DIG MEST hoppas du lever i 10000 år till ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0