HAHAHAHAHA


Va precis inne och kollade jonnas blogg och läste vad hon hade skrivit asså seriöst jag tror jag skulle dö av skratt, sen när fan har hon börjat kalla mig afghanen ? hahaha strök vart jag bor för ni fans kanske kommer hit vem vet, folk som inte känner mig behöver inte veta i vilken stadsdel jag bor sorry ! Saken är jag blev så chockad när jag läste afghanen att jag började skrika av skratt tyckte det va helt kul, HAHAHA. Asså ni kanske inte fattar det roliga i det men då är det ju lite synd. Liksom hon kunde ju inte sakt millah eller så najnaj afghanen måste det vara nu.

Till Jonna:
IDIJUUUT EY :O har du något emot mitt land eller
HAHAHHA


Kommentarer
Postat av: Anonym

yahahahaha! det ska vara rätt manneeeen ;D

2009-10-19 @ 13:21:55
URL: http://johnieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0