Hemma nu

Jonna tog bilden på mig hemma hos henne i söndags när jag låg i sängen och smsade med mr hemlig hahaha nääh skoja smsade till en kompis bara:)


Saknat mig ? naaw det vet jag att ni har, efter allt som hände igår så åkte jag hem till nikko kände att jag behövde min bästevän att snacka med, sen kollade vi film och sånt på kvällen och snackade o allt riktigt mys. Sen idag körde nikkos mamma oss till tullen skolan på morgonen sen togjag bussen till södra torget så kom mormor och hämtade mig där, sen åkte jag hem till henne åt frukost sen sov sen vid 12.00 kom mormor in med telefonen och sa mamma ville snacka med mig så snackade jag med henne i en halv timma sen käkade jag middag sen körde morfar hem mig. Sen nu e hemma ligger i sängen och tråkar ska la kolla film eller nåogot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0