Inte i Millah's värld!



Jag blir snäll och slutar provesera
hahah nejnej det är verkligen inte något som skulle ske i min värld, alla är födda på vissa sätt och har vissa attetyder. Skulle jag sluta vara den jag är men vad fan ska jag bli då.. eeh nunna? Typ ja något sånt. Det finns typ inget roligare än att provesera folk och saker dom gör, jag lever för det.

Jag dejtar Stureplan bratz
Ja vad skulle ni säga om jag kom med en över svensk kille med blondaste håret och backslick så det står härliga till och som har 1000 liter brun utan sol och som har blekt sina ögonbryn så dom inte syns och blåa ögon. Det skulle vara en syn va? haha usha blir seriöst äcklad av såna killar, hur fjortisar är dom inte egentligen? Får fan rysningar när jag ser såna !

Att jag inte skulle döda för min familj
Det är verkligen något som aldrig skulle hända, skulle boktavligen döda för min familj, det är bara så det är.Jag har största kärleken för dom. Händer något dom rör det mig, rör någon dom goood damn säger jag bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0