kallt

bilden e tagen på mig när jag åkte hem till borås 10 på morgonen efter att ha varit ute och festat i frölunda hela natten. Nikko tog bilden, fråga inte vad jag gör där..? Borta och trött? ja vist.


Jag fryser som fan om mina fötter det är kallt typ :O iaf vad ska man hitta på idag då? Mår skit dåligt.. Tror inte det blir att dra ut till kberg idag faktiskt buhu. Vad tycker ni låter bäst? Gå ut va med kompisar, frysa, bli ännu mer sjuk ELLER vara hemma ligga i sängen dricka varm oboy och kolla film? njaaa.. nu är det nog såhär att hemma vinner eftersom jag inte mår helt bra och jag måste vara frisk tills på torsdag ska åka iväg hihi nu undrar ni allt va ? Men ska göra ett inlägg om det snart :) Btw har sovit skit dåligt inatt har fucking drömt om bilderna asså uueeääähh vetinte vad jag ska göra serisöt det är katastrof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0