kan inte sova:(

ÅÅÅÅH vaknade för 20 min sen har inte ens sovit i 6 timmar.. E skit trött men kan inte sova det e pga av mina tabletter har börjar värka, för er som inte vet när man har ADD/ADHD äter man concerta såhär ser burken och tabetterna ut:

har 36 i dos, men vi ska höja det för det gör knappt någon efekt på mig överhuvdtaget och för er som inte vet vad för "efekt" det ska hjälpa mot så är det, att man ska göra mindre inpuls saker och det håller mig jävla mycket lugnare det e typ lugn medel, men har man inte add/adhd och tar dom gooddaamn man blir över speedad det blir som knark för andra. Det sjuka är med dom tabletterna mamma gav mig en imorse innan hon gick till jobbet för någon timma sen och nu har den börjat värka så börjar bli pigg och sen fram mot 10 tiden kommer jag bli skit trött, då börjar den sluta verka man tänker så att då borde jag bli som jag brukar vara skit pigg och värsta typ aah hur ska man säga "speedad" men så är det inte :P Dumma tablett jävlar haha !

Westlife - You raise me up

vet inte hur många hundra gånger jag lyssnat på denna låten nu sen
min baby inte är här mer, den berör en som fan så fin den är
gaaaah ! Looove
Just det med You raise me up, han har aldrig gjort så med mig försökt få mig att mår bra och lyfta upp mig genom att snacka med mig och alltid finnas där ändå helt gulligt. Saknar alla våra stunder azizam.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du tagit dom bilderna själv?

2009-10-18 @ 12:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0