KB & GB


Jag leker inte eller hur?

Jag vet brushan du gör allting med hjärtat så nu så leker vi med hjärtat !

Och det är så det kommer bli framöver i mitt liv, jag har alltid gjort saker med hjärtat men nu är det dags att leka lite med hjärtat framöver. Efter det som hände med min pojkvän så blev det automatiskt i min kropp att jag slutade bry maj om allt stängde av alla känslor till allt så lets leka med hjärtat nu. Ni tänker säkert vadå playa killar ? men det är fel när jag säger leka med hjärtat så menar jag något helt annat folk som kände mig för 3/2 år sen vet vad jag snackar om. Attetyden sitter på plats och jag lever livet, vem ens vågar klaga ? Nobodey. Över 18 egentligen gör jag vad fan jag vill, vad är jag rädd för? Ingenting, tryck en pistol mot mitt huvud och jag kommer skratta med truust me. Been there done that, mer får ni inte veta. Jag vet vilka jag har i mitt liv och jag vet verkligen vilka i mitt liv jag behöver och inte. Ska jag vara ärligt ? Jag har alltid fått lära mig att "va försiktig med ditt hjärta, släpp inte in fel personer på ditt liv tänk på vad du gör med ditt hjärta och vad du utsätter det för"  Jag svär jag va dum jag slutade lyssna på dom orden när jag blev tsm med min "pojkvän" men nu sitter orden tillbaka på plats och allt är som det ska vara. En Kb "kickersbrud" / Gb "GhettoBrud/GhettoBitch" vissar aldrig hennes äkta känslor and thats it. Jag skiter fullständigt i om jag e stämplad Gb och Kb man blir ju inte det av en anledning utan av vad man gör och hur man better sig och först av allt ens attetyd. Så låt mig vara det det e ju vi som "tror vi är gudar och äger allt o göra som vi vill" VI TROR INTE VI ÄR OCH GÖR OCH VI KAN ! Så mycket alla klagar på att jag bråkar hela tiden och har attetyd ja men trevligt jag kanske grundade gb och kb vad fan vet ni hahaha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0