Linköping

På Torsdag till fredag ska jag, mamma, min syster pluto, min lillebror noel och mormor åka till Linköping vi ska bo på hotell där över natten. Ska bli fett kul men varför tänker jag inte säga kan säga när man har stor blogg så kommer det med en jävla massa plus i kanten iaf här kommer bilder på hotellet vi ska bo på.
Såklart stans DYRASTE hotell hahaha :D
First Hotell

Såhär ser det ut på utsidan, uueeä vadå fattigt ? men man ska aldrig dömma något efter utsida innan man vet insidan;)


nere i lougen eller hur man nu ska säga


Här är receptionen och allt vadå lyx?


såklart finns det e skit fin bar med ;)


och så finns det SPA och pool och där ska jag bo (A)


oogooddaaamn kolla rummet jag och min syster ska ha okej jag ska vara ärlig det är en svit men fanns inte hel bilder på just våran svit :D ändå sexigt


här är bild på mamma, mormors och min lillebrors svit vadå stort ? jävla lägenhet typ finns 2 rum till i sviten sm inte syns på bilden syns bara vardags rummet och sov rummet men ooodaaamn det är stort

 
iaf när jag kommer dit kommer jag fotta alla rum och allting så ni får se hur det ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0