många brev idag

O.M.G fick typ 10 brev eller aah information och massa papper hem från SEB, Försäkrings kassan, Comviq, CSN och massa mer haha e ju lite små kändis nu.. Här kommer bilder på vissa saker jag fick hem kunde tyvärr inte fotta dom andra för det hade med bank saker pengar och sånt att göra.

2 brev från Comviq exakt likadana


Såklart fanns det en jävla massa papper i varje kuvert *veinte hur man stavar haha*


Klart fick man med betal order eller hur man nu säger..


Och det kostade 0.00 kr :) haha


Och det jag hade beställt 2 packet från Comviqs hemsida på internet va:


Fick hem detta med från CSN


Sånt fattigt kort, ska gå in på deras hemsida och registrera..DDAAH !


fick dock hem massa mer saker men som jag skrev innan kan inte visa dom på min blogg det skulle inte vara bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0