Massa roliga skämt

Här kommer det skit roliga skämt som jag alltid skrattar åt, spelar ingenroll hur gamla dom är dom e fortfarande lika roliga.

- 2 homosexuella leker kurragömma, så säger den ene till den andre
"du räknar, jag gömmer mig, om du hittar mig du får ha sex med mig, om du inte hittar mig, jag är i gardarobet"

det va belman en rysk o en tyst eller vad fan dom nu e iaf dom skulle simma över vattnet till andra sidan så börjar rysken han simmade 200 meter sen drunka han tysken simmade 400 meter sen drunka han sen va det belmans tur han simmade till andra sidan sen orkade han inte mer så han simmade tillbaka

- saddam va hos bush på middag så efter dom käkat, saddam går på toaletten han gör sin grejj sen han vill spola och det är massa knappar på där så han trycker en knapp det kommer upp sån arm och slår han han trycker nästa kommer en annan arm och slår han sen till slut saddam kommer ut helt blodig, sen han säger " bush du får komma till mig nästa vecka på middag" så åker till saddam dom käka han ska gå på toa men han är redo han tagit på sig hjälm och allt så han gör sin grejj han ska spola det är skit många knappar på där så han börjar trycka men inget händer han fortsätter trycker på alla inget händer han kommer ut och säger "va fan saddam, jag tryckt på alla knappar inget händer"saddam säger "bruushan vadå inget händer, du bomba hela usa fan"

- Det va en neger, en arab och en svensk på en båt, kaptenen sa att dom va tvugna att slänga av varsin sak från båten annars skulle dom sjunka. Så negern börjar han kastar av pengar och säger vi har så mycket pengar i usa, sen araben kastar av guld o säger vi har mycket guld i mitt land sen svensken kastar av negern så säger araben varför kastade du av han ? Så svarade svensken jo för vi har för många nergar i vårat land.

- Gud tappade ner sin karta på jorden så skulle han sträka ner sin hand för att hitta den första gången han sträckte ner den va i libanon så fick han med massa guld i handen andra gången han sträckte ner handen va i usa och då fick han massa pengar i handen sen sist gången han sträckt ner sin han för att leta efter kartan händer något, när han ska ta upp sin hand igen han märker att sin guldklocka på armen är borta och alla pengar och guld och då sa gud Jaha då va vi i rosengård igen då..

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHA asså den med belman och rosengård e dödlig undrar fan vem som kom på den om rosengård hahahaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0