Millaha diskuterar



Idag ska vi diskutera hund/katt slakt som blir päls jackor och mössor

Vad tycker jag om äkta päls?

Svar: Det skulle aldrig falla mig in att bära en äkta päls jacka, mössa, väst m.m ALDRIG över min döda kropp. Det är bara så fel, hur kan man ens slakta hundar och kattar och göra sånt här? Har dom personerna som gör det inget hjärta ? Hur ens kan man kolla en hund in i ögonen och se sorgen och sen slakta den och inte bara slakta utan skära av all päls. Jag såg en film på internet när dom skar av pälsen på en LEVANDE hund seriöst jag fick tårar i ögonen det gjorde ont att se sånt. Hundar och kattar är ju fan människornas bästavänner hur kan man göra så mot dom? Jag önskar verkligen jag kunde stoppa sånt här men det kommer ju aldrig få ett slut, det finns en anledning till att jag hatar kina jo för det är där det mest pågår sånt här och i hela asien men mest Kina. Iaf folk som bär äkta päls jackor och sånt är dumma i huvudet, dom kan likaväl gå och slakta sina egna husdjur och göra päls av dom det är lika fel. Ni kanske tänker ja men dom e redan döda vad är felet att bära? Jo felet är att hunden har fått lida för detta när den kunde levt, det är liksom äckligt alltihopa. Det förvånar mig inte om det kommer en dag då folk kommer börja slakta människor och göra jackor av det, det finns ju redan folk som gör sånt. Shiit asså vart fan är denna världen påvägen ..? iaf jag är så jävla emot äkta päls som kommer från hundar och katter, skulle någon erbjuda mig 5 miljoner för att gå runt i en pälsjacka i 1 vecka hade jag aldrig gjort det.. Ja okej fejk päls är okej det älskar jag, eftersom det inte någonstas är äkta. Ska snart köpa en fejk pälsjacka ni tänker säkert men vad omoget det ser ju likadant ut vrf inte bära en äkta? Ja okej dom är lika men bara tanken av att veta vad äkta pälsjackor e gjorda av dödar mig syn på jackorna dom blir fula och äckliga och skabbiga. Det e fan haram att bära sån jacka för er som inte vet vad det betyder så betyder det "skam, skabb" . aldrig aldrig aldrig, är emot all djurmisshandel och allt dumt så pågår mot djur. Skulle jag se någon av mina kompisar med en äkta päls jacka eller något ute jag hade dragit av den bränt upp den och smällt till min kompis vad det är sant ingen som jag känner ska gå runt och vara sån smuts:S Vad tycker ni själva om pälsjackor?
Kommer bara acceptera vissa av komentarerna dom som verkligen säger något viktigt om detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0