Millaha diskuterar



Något som berör mig mycket backa upp ens familj:

Det är något som är självklart för mig, jag älskar min familj över allt annat på jorden. Skulle kunna sitta livstid för deras skull, skulle kriga tillmax för dom skulle aldrig ge upp. Jag ska vara helt ärlig den jag känner att jag måste skydda mest är min lillasyster Olivia hon är född 1993 asså hon e 16 , 2 år yngre än mig. Jag är rädd varje dag att något ska hända att hon ska stötta på någon som typ mig ute ? Förstår ni hur jag menar? för min lillasyster skulle jag verkligen döda det är som jag alltid sagt .
Hotar någon min syster, slår jag personen och hotar den grovare
Slår någon min syster kommer jag misshandla personen så jävla grovt
Misshandlar någon min syster, oooh fyfan jag svär på gud kommer misshandla och knivhugga den personen på plats
Skulle någon knivhugga min syster ja men så synd för den personen för jag skulle bokstavligen DÖDA personen hade suttit livstid med hade inte brytt mig det e samma sak med min mamma rör någon hon ooogooddaaaamn det e synd om personen/personerna. Klart jag hade backat mina små bröder med det är som när min lillebror försvann i Hestra skogen med en annan fittunge, ni skulle bara höra vad jag sa om lärarna och den ungen.Vill bara ni ska veta att för min familj skulle jag göra allt, vi säger min syster skulle döda någon, skulle ta på mig skulden för att rädda henne. Säger här och nu rör inte min familj, älskar dom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0