mornmorn


mornmorn bloggen haha (A)
Sovit gott eller ?:) Asså jag vetinte vad det är med mig nu för tiden kan inte sova innan klockan är 03.00 :S Det går bara inte det e typ för jag saknar min älskling för mycket och vill vara med han. Saknar att han inte sover med mig han höll alltid om mig alltid hela natten =/ Varför ska de vara så svårt att sakna ? OKey jag är inte dum jag vet att det är för man älskar personen och är beroende av den att dt är så svårt att sakna den, men VARFÖR? Jag tror inte riktigt ni förstår hur jag menar, man måste vara i denna situationen för att fatta saknaden, även om man är i samma situation så vet jag att ingen älskar så mycket som jag o min iraniafghan, men jaja. Detta vädert gör sitt med dissit väder ute typ, duggar hela tiden och mörkt asså man blir fan deprimerad när det är sånt väder, självmord nästa ffs! hahaha, fan det va lite kul weeii mitt hopp kanske börjar leva igen ? HAHAHAH daaamn..
Mår nog inte bra idag, iaf väntar på samtal av min iranie hans bror ringde och berättade att han kommer ringa mig idag, första gången sen han åkte in första gången någonsin jag har fått höra från honom han har suttit inne i mer än 1 månad nu, sjukt vad tiden går snabbt men ändå så sakta ? Ska dock inte ha förstora förhoppningar om att han ringer, för tänk om han verkligen inte gör det kommer bli fett sur, ledsen och förbannad !

idag;
duscha
ta självmord eftersom jag inte har några cigg kvar :O
Prata i lur med min saknade babybooi
Blogga hela dagen :d
Min ziggenare kommer hit och ska sova över



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0