nattblogg


Sover ni än eller är ni vakna? Har legat i sängen nu i någon timma och lyssnat på musik i mobilen hade ingen lust att sitta vid data behövde tänka och sånt.. Men nu är jag här igen bitches jag vet att ni har saknat mig miiikhet. Ligger i sängen nu med och chattar med folk i msn som min hoe jonna tycker hon e liten hon borde gå och sova :P Och en kille jag har träffat 1 gång i 5 min i stockholm som raggade upp mig säger att han älskar mig av hela sitt hjärta man ba O M G stick vem e du ..? Lär dig svenska först med ! Inget illa menat men såna går mig på nerverna allt dom kan säga är älskar dig vill knulla dig e så trött på såna patetiska horor !
all my heart belongs to you.
Assså abooooo ja orkar inte så jobbiga alla är på msn ska fan ta självmord eller någonting nu ska bli EMO hahahaha flippa ! Seriöst har lust att slå någon så omogna jävlar det finns på msn ååh millh älskkling skicka bild puss älskar dig. hahahah alla ni som ens ber mig skicka bild som inte träffat mig stick alla som ens ber mig skicka bild som är någonting till mig kan sticka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0