Nu får ni veta MYCKET om mig

Har aldrig lagt ut något sånt här i min blogg innan men någongång måste ju vara den första eller hur ?:) Så njut för här lär ni få veta mycket saker om mig

Namn: Millah
Födelsedag: 18 september
Hemstad: Göteborg
Kommer från: Borås
Ögonfärg: Gröna ibland blåa
Hårfärg: Svart
Längd: 1.67
Högerhänt/Vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Jungfru
Skostorlek: 39
Rädslor: att bli lämnad av min pojkvän

FAVORIT
Färg:
rosa
Mat: Subway & Kebab 
Glass: Krokant smak :D 
Godis: Såna som liknar flaskor som e rosa/blå 
Tuggummi:
melon & frukt smak

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig:
jonna för hon e wanna be mig ;D
Vem är mest högljud: Shirin
Vad får dig mest att skratta: vetinte alla?
Vem har du känt längst: Liridona
Vem är blygast: Har ingen blyg kompis 
När grät du mest:
första gången jag och min kille gjorde slut
Bästa känslan: att vara riktigt kär och se att personen man älskar, älskar en tillbaka lika mycket
Värsta känslan: att få sitt hjärta krossat 
Vart vill du bo i framtiden:
Malmö HAHAHA

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
Ja är det nu
Rymt hemifrån: aah
Sovit utomhus: nope
Spytt i skolan: nope
Velat bli modell: är modell idijuut
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: yapp
Sett en död människa: ooh ja
Ätit sushi: nope äckligt
Varit på scen: ja

DU
Svär:
oftaa
Sjunger bra: alltid IDOL nästa
Duschar dagligen: yaapp
Vill gå på högskola/universitet: nope
Vill gifta dig: JAAA
Kommer överens med dina föräldrar: haha bror på vad det gäller
Gillar åska: nope hatar det
Spelar något instrument: nee
Äger en ipod:
ja
Sover med gosedjur: nej
Pepsi/cola: Cola light annars
Mc donalds/burger king: Burger king
Singeldate/gruppdate: stick inget
Choklad/vanilj: vanilj choklad hahaha
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Kött/vegetarian: kött
Tv/film: film
Gitarr/trummor: inget av det
Adidas/nike: fattigt.. Gucci annars
Kakor/paj: paj 

KAN DU
Gå ner i splitt:
kunde innan
Skriva med båda händerna: aah
Vissla: lätt
Blåsa en bubbla: eeh aa
Rulla din tunga i en cirkel: ja
Ha dina ögon i kors: haha aah
Nudda näsan med tungan: nästan
Äta vad du vill utan att oroa dig: vikken fråga

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:
min syster
Du pratade i telefon med: shirin
Du msnade med: jonna
Du kramade: lillebror
Du skällde på: ingen
Du sportade med: tror du ja kommer ihåg det
Du kysste: min pojkvän

SENAST DU
Skrattade:
idag
Grät: förgår
Filmen du såg:
Them
Tuggade tuggummi: minns inte
Drog ett skämt: någon timma sen
Sjöng en sång: idag

VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster:
träd toppar ;D
Lyssnar du på musik nu: nej
Vad har du på dig: rosa nattlinne
Vad är det på din musmatta: har ingen

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter:
hahaha fuck no
Mirakel: ja
Kärlek vid första ögonkastet: yapp
Spöken: nej
Tomten: nej

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med:
7
Dricker du mjölk: eeeh aaaah
Person du hatar mest: bekky flodemark horunge nr 1
Är du ett hälsofreak: nej
Vilket är det värsta vädret: regn , slask allt som e kallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0