omg fick panik nyss

OMG fick världen panik när jag skrev förra inlägget, kommer inte alls gå på möttena vågar inte jag vet vad som kommer hända. Soc har sagt att jag måste gå dit annars får jag dags böter eller sluten anstalt som nytt straff men förlåt jag klarar inte av att gå dit det knäcker mig. Kommer sticka nu någonstans orkar inte gå dit klarar inte av det får panik nunu. Mamma och lillemor kommer döda mig när jag inte kommer dit, det känns att jag inerst inne vill gömma mig från alla mina problem men nu när problemen är framför mig är jag inte stark nog att klara av dom, det är som alla säger till mig: Du kan inte springa iväg från problemen dom kommer ikapp dig för eller senare och när dom kommer ikapp dig knäcker dom dig hårdare än vad du någonsin kunnat ana..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0