Respekt


Vart försvann all respekt ?

Kan någon förklara till mig vart fan all respekt i världen försvann? Alla snackar så jävla mycket om respekt hela tiden men vart fan är den ? Det finns knappt någon respekt kvar, för sina pojkvänner och flickvänner och för familjen och kompisar den är liten. Är så trött på folk som säger till mig : Millah visa respekt, speciellt min pojkvän. Jag hade stor respekt för han för jag älskar han men med tiden har den sjukt, han snackar om att jag måste respektera han mer men efter vad jag nyss fick se räker det. Asså att du sitter och kollar snett på en tjej som drar ner sitt linne för dig och liknar seriöst en gris jag menar allvar minst 250 kg.. Och slickar sig på munnen och kollar på dig.. Har du ingen respekt för din flickvän eller ? Jag är din flickvän och få se något sånt gör ont. Vad är det inte mer du har berättat ? Har du kanske varit otrogen med henne med ? Jag vet inte vad jag ska tro eller göra.. Det är samma tjej som har tagit våra bilder och sagt det är du och hon på dom när det är vi på dom, och så har du träffat henne? serisöt ska jag skratta eller gråta? Och inte bara det att bilden va smygfotad, asså ÅÅÅÅH DIN JÄVLA HORUNGE !



Vad ska man tro på egentligen ? Plus det finns ingen möjlighet att jag kan prata med min pojkvän hellerför han sitter inne men egentligen finns det ingenting att prata om 1 bild säger mer än 1000 ord så jag har redan fattat. Han kan försöka förneka det men det skiter jag fullständigt i, han kanske va otrogen han kanske inte va otrogen vem vet.. Det är en sak jag kanske aldrig kommer få veta, men den fula äckliga hora sa att han va otrogen men vad vet jag hon har ju ljugit och tagit våra bilder och är besatt av han hon kanske bara vill förstöra.. Men fråga är vad fan han gjorde med henne och hon dragit ner sitt linne, kanske hon gjorde det och hennes kompis smygfotta för att förstöra mellan oss ? För ni skulle sett hans blick i minnen han kollade snett på henne med hat i blicken men vad vet jag.. Om han hade respeketerat mig hade han inte suttit med den tjejen i det rummet.

Anthony - Dear Life






OOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOMMMMMMMMMGGGGGGGGGGG
OOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

asså det e kört nu, fick precis en till bild där hon håller fast hans huvud och slickar han på halsen asså OMFG. Byebye säger jag bara, skiteri om han inte gjorde något med henne och hon gjorde så för att förstöra mellan oss för vad skulle han träffa henne i första hand för? eeh justde han har ingen rätt att ens gå och träffa henne. Jag svär på gud så mycket jag håller inne tårarna ifrån att börja rinna, det va verkligen kniven rakt in i hjärtat. Det är lite synd att han inte vet om allt detta att jag vet om allt. Men så går det, bullläge? Jag höll fast vid dig genom allt vi gck egenom alla problem alt alt allt, vi klarade verligen allt. Men dessa bilder va punkten på hur mycket jag tål, detta är inte hur jag ville ha det men det räker nu. Okej man såg på bilden att hon höll fast dig, men hon rörde dig och din hals uueeeääh. Tanken får mig att vilja spy så jävla äcklad är jag har du sett hur hon ser ut ? Kanske detta va det spåtanten snackade om ? att det skulle hända något i våratförhållande där jag skulle vara tvungen att välja ! Och här är det nu... Jag klarar inte ens av att snacka om detta just nu, e så jävla ledsen and its all becuase of you. Kolla bilden det är sant, jag vill inte ha ditt hjärta längre, kan jag få tillbaka mitt? Jag ska grunda över natten på om jag ska lämna han eller inte, en sak vet jag iaf att jag kommer aldrig förlåta han det kommer krävas mycket och det kommer ta år för att jag ska kunna acceptera det som hände inte acceptera men mer förstå allt som har hänt men förlåta kommer jag aldrig göra. Man kan inte förlåta en sånhär sak det är verkligen oförlåtligt :| Jag har alltid stått upp för dig när mina kompisar har sagt saker om dig alltid backat dig men nu får dom säga vad dom vill tänker inte stoppa dom längre.

Du har krossat mitt hjärta hårdare än någonsin.
Det finns inget mer att krossa nu du har begravt mig levande

Rihanna - Cry



I know i should stay away from you cause it's no good for me
I try and try but my obsession won't let me leave..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivet min afghan! you n' me, du vet att jag stöttar dig! <3

2009-10-25 @ 23:43:13
URL: http://johnieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0