rosa uggs


Något jag bara har:
Rosa Uggs

Jag har aldrig sett någon ute med rosa uggs, bara bruna och svarta aldrig rosa känner mig lite speciell fan hihi (A) Har alltid något rosa på mig, oftast när jag har dom skorna brukar jag ha rosa linne med skit fint blir det tsm helt sån lite rosa av sig måste man ju vara :) Älskar att ha dom skorna till min bruna jacka med maaah så sexigt det blir vafan :)

Kolla in dom så fina dom är gaaah älskar dom, asså tro mig skulle bara snabbt ner till affären och köpa en sak därför hade jag på mig min röda jacka hittade inte den bruna. Som sagt jag tappar bort allt fan, speciellt hörlurar det är katastroff tappar bort dom hela tiden jag kan ha dom ena stunden sen 1 timma senare ligger som på andra sidan rummet skumt..? Ja ! Tappar bort mina laddar med asså allt smink klädder va ni vill försvinner alltid från mitt rum okej det är fett stökigt klädder över hela golvet men ändå hihi.


Kommentarer
Postat av: Jay

Älskar uggsen <3 Har ett par svarta, rosa står näst på listan :D

2009-10-19 @ 14:22:33
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0