Seg dag



Åååh har haft segaste dagen idag när vi vaknade asså jag och min zigenare jonna då så gick vi ut och rökte sen satte oss och snackade med mamma om lördag, barnvakter som gäller fy o fan (A) Sen senare på dagen körde vi hem jonna sen låg jag och kollade på en film som heter Impsy Wonderland med min söta lillebror typ halft deckade va skit trött liksom? Så hela dagen har varit äckligt seg.. Iaf måste börja packa snart ska ju fan åka till Linköping imon och bo på hotell ;D Och det hyllar vi för wiiie ! Kväll måste göras:
Duscha/raka mig och sånt
Fixa min nya hårförlängning
Packa packa packa packa
Ladda över typ 200 nya låtar till min mobil ;D
Ringa min zigenare måste snacka med henne !


Till er som komenterar med Anonym och med fejk namn.
Är ni så fucking tuffa att allt ni vågar skriva saker men ni vågar inte säga era namn? Snälla hur patetiska är ni?
GET A LIFE ! Om ni nu hatar mig och min blogg så mycket varför läser ni den då? hahaa besatta av mig ? JAVIST. Har ni något att säga ja men varsegoda skriv era namn o säg vad ni tycker "tuffingar" .
Keep talking shit aboute me bitches, it just makes me famous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0