ÅÅH


Jag e så fucking trött på alla hot, det räker jag kommer fucking slå ihjäl någon snart jag pallar inte bara sitta tyst längre.

Krossar du mitt hjärta, slår ja ihjäl dej jag älskar dig mest du vet det!

Jaaha men baby VARSEGOOOD SLÅ IHJÄL MIG DÅ, döda mig kör kniven i hjärtat på mig varsegood vem fucking stoppar  jag ska fucking ge dig en kniv så du kan göra det. Jag är så fucking trött på att du spelar över, du behöver inte ens köra kniven i hjärtat på mig för du har redan gjort det 1000 gånger om fattar du fucking inte det eller är du så blind och korkad. Det är fan som ALLA som känner mig säger en vacker dag kommer han ta dö på dig antigen genom att slå ihjäl dig eller att du kmr må så dåligt du tar självmord. Jag fattar nu va alla menar o hur fan kan du säga att du älskar mig efter att du hotar mig med döden, o att du ska ha folk efter mig 24/7 som kollar vad jag gör förvånar mig inte att du har eftersom du har haft det innan. Så du litar inte på mig va ? Nej men tack för det ÄLSKLING. Jag tror på gud att vi vill ta dö på mig, som sagt din svartsjuka kommer bli min död !
denna låten handlar exakt om oss jälva idijot :(
Allt som vi hade vilse i tomhet nu finns de ingenting kvar för du ÅKTE IN
vet du hur det känns för mig eller e du så egoistisk att du bara tänker för dig själv och inte inser din flickvän blev knäckt rakt av ? Jag svääär på guuuud texten är exakt om oss asså din FITTA du har förstört hela våran kärlek med att du åkte in, raaakt av du förstörde allt dagen du åkte in körde du kniven i hjärtat på mig.
Fattar du inte att jag inte orkar mer, jag orkar inte jag vill bara bort härifrån där ingen kan hitta mig långt bort från allt och alla. Du förstörde allt, jag förlåter dig aldrig för det, hur ska vi älska när vi inte ens kan träffas på 2 år fucking 2 år.. 10 minuter i lur var 4 månad menar du allvar ? tror du jag klarar att vara ifrån dig så mcket eller ? Du dööödar mitt hjrta, kom inte och säg jag dödar ditt hjärta du har orsakat allt detta du har bara dig själv att skylla inte mig.. Jag gav dig nyckeln till mitt aldra inersta rum i hjärtat varför gjorde jag det ? Jag har inte kvar mitt hjärta jag har ditt hjärta här du har mitt, jag kommer aldrig få tillbaka mitt hjärta.. Jag älskar dig överallt annat fattar du inte det, jag vill ha dig här men nu går det inte.. För du sitter bakom galler, lås och bom.
Jag känner din smärta som jag känner min smärta en kniv i mitt hjärta för jag vill va med dig.. :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0