åker..


Ska duscha straxs och fixa mig o sen packa åker nu, orkar verkligen inte mer!
jag vet verkligen inte vad jag skulle ta mig till utan mina närmsta vänner.. Dom finns verkigen där för mig hur mycket jag än är sur arg jobbig ledsen glad kaxig så finns dom alltid där verkligen alltid och det är jag evigt tacksam för, ni vet vilka ni är. Får se vart jag sover idag skulle sova hos Jonna men hennes styvmamma sa att det inte va okej att sova över på vardagar fuck också.. Försöker få tag i nikko för henne vet jag att jag alltid kan sova hos, men har ny mobil igen så har inte kvar hennes tre nummer.. bara comviq smsade nyss hennes syster får se om hon svarar om hon har pengar och stör mig min comviq kompis har gått ut har pengar kvar i mobilen men måste smsa med dom. Yees nu svarade tessan (nikkos syster) på mitt sms så skickade precis sms till nikko o sa kom o hämta mig, jonna berättade nyss i lur att hon va i stan innan nyss typ fattade jag det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0