BÄSTA NIKKO


Sa jag inte att jag alltid får sova hos nikko ? Jag smsade ju henne och berättade allt som hänt så svarade hon:
Jag kommer gumman och hämtar dig.

och jag menar verkligen tack nikko, du är underbar och det vet du om ! Så sitter nu och bloggar lite o funderar på allt som hänt i mitt liv vet inte varför jag gör det men men ibland blir det så. Funderar på att hoppa in i duschen men vet ju inte exkt när nikko kommer och hämtar mig med bil, så duschar nog hos henne ändå har fan halva min garderob där och hon hennes här. Man kan säga såhär jag och nikko har haft en jobbig tid mellan oss rakt av kan jag säga folk vill inte vi ska vara kompisar för en sak hände. Det e svårt när mina andra kompisar säger va inte kompis med henne vet ni hur jobbigt det är när hon är min bästvän..? Den saken som hände knäckte mig men jag ser på nikko om hon ljuger eller inte jag jag såg i hennes ögon när hon sa att hon inte viste om smsen att det va så.. Jag tror henne men alla mina andra kompisar gör inte det. Det är verkligen svårt att vara tjej och tonåring o veta vem som är ens äkta vän och vem som inte är det.. Det är verkligen svårt. Plus det är så svårt när man väl hittat en bästevän och har så jävla många minnen och bara slänga bort det för något andra säger..? Nkko har ändå varit den som har funntis där för mig senste året dag som natt 24/7 hela tiden. Jag älskar dig nikko ! måste dra nu nikko smsade precis att hon e här om 5 min


Kommentarer
Postat av: Anonym

va kompis med henne, mig gör det ingenting.

men nämn inte nånting sen när hon sårar dig.

Det är det vi andra är rädda för gumman.

vi vill dig bara väl? förstå det nån gång.



god bless.

2009-09-28 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0