dålig igen

haha förlåt om jag har börjat suuuga på att uppdatera men ni vet själva varför. Ia här kommer kort om veckan, Sov hos mina kusine i torsdags och fredags sen i lördags va vi ute och åt o firade mormor på grekisk resturang loove it sen åkte jao sov hos jonna så kickade vi ut o gjorde stuff hahaha . Nu idag kom jag hem efter att varit hos jonnas farmor o fafar sen hemma hos hennemed o blablalbla , ligger nu o kollar på privilige ellr hur fan man nu stavar det.. Håller på att ladda ner BodyGuard, skiiit älkad film av mig hihi.

 Har ingen mobil längre PAHAHAHA =/

R.I.P Min mobil, walllaaaaa bruuuushhaan stöööörsta kärleken va till min mobil buhu.. Såååå palla med mobiler mer nu

  Jag saknar dig :(
Det har bara gått 6 dagar utan dig och jag dör redan på insidan..
 
My love i have nothing if i dont have you Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0