dålig uppdatering


Förlåt för en dålig uppdatering men det blir så efter att ens skit stora blogg blir borttagen, man liksom tappar lusten ? Alla läsare, alla minnen alla bilder, alla texter allt försvinner liksom.. Men nu när jag har bloggat så dåligt och knappt skrivit något har jag saknat att blogga men så fort jag bloggar så tycker jag det är tråkigt? Vetinte varför riktigt vill verkligen ha tillbaka min gamla blogg :( Nu finns det så många läsare jag aldrig kommer få tillbaka som inte vet jag hade denna nya bloggen menmen.. Vad fan ska man göra?


Btw kunde inte sova inatt.. Låg och vände på mig vad 5te minut kunde inte sluta tänka på min älskling att han sitter inne nu, drömde världens mardrömmar att dagen han kommer ut igen och kommer fram till mig och precis ska krama mig blir han skjuten bakifrån.. :( Att jag aldrig hinner få hålla om han, iiih :( Jag drömde om hur han hade det, liksom i drömen ett tag jag va han hur han såg allt från fängelset åååh baby kom tillbaka:( Gick inte till skolan idag eftersom jag mår skit dåligt av allt detta får se om jag går imon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0