Du dödar mig på insidan.


Du hade n prinssesas hjärta i din hand, ja gav dig nyckeln till mitt alldra inesta rum. Varför gorde jag det ? Kniven i hjärtat allt som vi hade vilsen i tomhet, nu finns det ingenting kvar.. I dig fann jag någn som jag, jag känner din smärta som min smärta en kniv i hjärta för jag vill ju va med dig. Vart tog allt det vägen ?

Jag hade en prinssesas hjärta i min hand, jag hade allt jag önskat men nu står jag här.. Kniven i hjärtat galler omkring mig, sviken av alla men ingen har svikit som jag.

Hur ska jag kunna leva utan dig i 2 år..? Älskling 2 år, inser du verkligen vad du gjort ? Hur mycket kommer detta inte förstöra våran kärlek..? Du har suttit inne någon månad, jag klarade knappt av saknaden då, hur fan ska jag klara av den nu ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0