Hissa o Dissa


Hackers: Någon som verkligen åker ut i min blogg nu är hackare, såna som med nöje förstör folks liv som mitt. Hur fan kan man med att göra något sånt ? Ta bort min blogg pufft, det gäller inte bara min blogg. Hackare tar bort andra saker och totalt förstör folks liv, snälla låt dom dö !

kompisar som leker dumma:
det är något jag också hatar riktigt mycket folksom leker dumma men egetnligen vet vad man snackar om. Och bara sitter tysta o leker dumma när det kommer till bråk och massa sånt.. Är man en riktig och nära kompis så gör man fan inte så och det borde vem som helst veta..


Min mamma: som alltid finns där och förstår mig, älskar henne överallt annat i hela världen vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne kan seriöst inte leva uten henne.
Kolla hur fin hon är, okej ibland kan vi bråka och jag kan säga en och annan taskig sak men mamma du vet att inerst inne så älskar jag dig mer än allt annat. Tack för att du finns ♥

Mobiltelfoner: Pooooffff vem ärinte beroende av en telefon ? det är jag, kan inte klara mig utan det bästa sättet att få tag i någon när den är ute eller vartsom helst skolan jobbet utomlands vad som helst. Loove it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0