Hos jonna

Hej bloggen godmorgon på er alla läsare sovit gott ?:) det har jag iaf haha, sov hemma hos nikko inatt sen nu på morgonen åkte jag hem till min ziggenare Jonna kom hit kl 08.00 så åt vi ägg mackor med kaviar, o skit snackade sen satte vi oss för att kolla lite tv. Sen gick ja in o duschade mitt hår, sen nu ligger Jonna i sängen och sover haha medans jag sitter här och bloggar haha :) E inte trött gick o la mig 02.30 o vaknade 07.15 skadat att jag inte e trött men det e nog för jag fick sån chock av hur kallt det är ute och att ja duschade med min känner att mina ögon helst inte vill vara uppe utan stängda och det ser så skönt ut i Jonnas säng btw LOVE hennes säng tillmax haha jag sa till Jonna innan hon gick till sängen för att sova bli inte chockad sen om jag kryper ner i sängen med dig ;) Grrr hahahhaah dont take it the wrong way now hahaha okeee bruushor? :) hihi men idag ska jag och Jonna åka till Ica Maxi sen när hon vaknat o skit o köpa cigg oo aah ni fattar.. Kanske går o lägger mig om en stund med tror det men uppdaterar senare , ha det så fint så länge (:

Min älskling saknar dig mer än allt annat, du är i min tankar hela tiden

Nelly ft Kelly - Dilemma


No matter what i do, all i think about is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0