Inte i Millah's värld!


Att jag blir tsm med en neger:
UUUUÄÄÄÄEEEHHH det är något som aldrig aldrig aldrig kommer hända verkligen aldrig det är jag 100 % säker på. Jag är inte rasist men negrar är något jag hatar mer än allt annat jag har en anledning med men jag kommer inte berätta den här det e för personligt..Folk säger att man inte ska dra alla över en gräns men snälla jag är MILLAHA jag gör sånt drar alla över en gräns om jag vill tihi

Att jag slutar älska min kille:
det är också något som aldrig kommer hända, jag är kär har varit det länge nu och hur mycket jag än försökt att sluta älska dig så kommer jag aldig göra det. När man väl e kär kan alla säga vad dom vill men det e hjärtat som bestämmer, så det är något jag vet att aldrig aldrig aldrig kommer jag sluta älska dig. För inerst inne brinner mitt hjärta för dig som fan mer än någonting annat.

Jag börjar dricka öl:
nej o fy o fan haha det är också något som inte kommer hända i min värld jag hatar öl asså fuuck så äckligt det är drack det när jag gick i 7:an fattar ite vad det va med mig den tiden.. Nu står jag heldre över att dricka än att dricka öl, bli äcklad bara jag känner lukten av öl håller mig till drinkar o vodka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0